Het komt nu toch wel dichtbij. - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Järvi Vlugt - WaarBenJij.nu Het komt nu toch wel dichtbij. - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Järvi Vlugt - WaarBenJij.nu

Het komt nu toch wel dichtbij.

Door: Järvi de Vlugt

Blijf op de hoogte en volg Järvi

22 November 2010 | Nederland, Almere Stad

Hallo allemaal!
Over 3 dagen vertrek ik! M'n werk zit er voor nu op, afscheid genomen van m'n vrienden, meeste van m'n familie, kamer is opgeruimd, tas is bijna helemaal ingepakt, ik ben er zo'n beetje klaar voor!

Er zijn een paar kleine aanpassingen gemaakt in m'n reis: Ik ga niet de eerste 4 dagen naar een surfcamp, maar ik heb het uitgebreid met 4 dagen.
Daarnaast komt m'n lieve vriendinnetje naar Australië! Ze komt een dag voor mij aan in Melbourne, waar mijn ouders haar ophalen. Ze kan dan eventjes een dagje d'r jetlag wegslapen en de volgende dag mij ophalen vanaf het vliegveld.
Wij blijven dan tot en met 28 december bij m'n oom en tante, waarna we afscheid nemen en samen met de bus naar Canberra gaan. Daar blijven we drie nachtjes. Dan gaan we verder met de bus naar Sydney, waar we dan dus Newyearseve gaan spenden. Alle betaalbare hotels zaten vol, dus we hebben een goedkoop, licht, klein tentje gekocht en we gaan kamperen op een camping dicht bij Sydney. We moeten nog eventjes een lift naar het centrum regelen, maar hopelijk lukt dat terplekke.Vervolgens blijven we tot 11 januari in de buurt van Sydney en is het alweer tijd voor Louise om te vertrekken.

Dat was m'n update! Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden als ik op bali ben, ik denk dat dat wel gaat lukken!

Groetjes,
Järvi

  • 22 November 2010 - 10:22

    Saimi:

    VET!

    Lekker ook nog een paar dagen extra surfcamp! Wist ik helemaal niet!

    X

  • 22 November 2010 - 10:41

    Järvi:

    Donderdag is de weerverwachting trouwens sneeuw. Dat wordt nog wat met m'n vlucht.

  • 22 November 2010 - 10:44

    Louise:

    Ik heb zoveel zin om met jou in Australië te zijn!!

  • 22 November 2010 - 12:29

    Robin:

    Awesome Jarv ^^ Lekker langer surfen in een veelste warm oord voor deze tijd van 't jaar ;)

    En heel vet als je Lou weer ziet :D Voor jullie alletwee natuurlijk!

    Hoop snel van je te horen als je ter plekke bent ^^

  • 23 November 2010 - 19:39

    Jopie En Rikie:

    Järvi wij wensen je heel veel sucses
    Het is een hele onderneming zo in je eentje.Wij blijven je volgen
    Groetjes Ome Joop en tante Rikie

  • 24 November 2010 - 14:45

    Fam.Duteweert:

    Jarvi wij wensen jou heel veel plezier en geniet er van , wij blijven je volgen.Groetjes Fam. Duteweert

  • 25 November 2010 - 07:56

    Mam:

    Dag Järvi
    Ik ben net terug van Schiphol om je weg te brengen. Gelukkig ging je vliegtuig op tijd dus zul je in Londen de aansluiting wel halen .Inmiddels vlieg je denk ik ongeveer boven Londen,ga heel erg genieten en stuur maar gauw je eerste berichtje vanuit Singapore of Bali.
    Veel liefs!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Indonesië, Australië en New Zealand

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2011

New Zealand

02 Maart 2011

Noosa

23 Februari 2011

Byron Bay en Coolangatta

13 Februari 2011

WWOOF, Tweed Heads en Bananen`

03 Februari 2011

Crescent head
Järvi

Om maar eventjes nog niet met de universiteit te beginnen, vertrek ik op 25 november voor een maand naar Bali, Indonesië en vervolgens voor 6 maanden naar Australië om te werken en rond te reizen. Op 7 maart vlieg ik voor 3 weken naar New Zealand, waarna ik op 28 maart weer terugkom in Australië om de laatste paar maanden te werken. Hier kan je al mijn wilde verhalen lezen en ik hoop dat jullie ervan gaan genieten! Järvi

Actief sinds 27 Juli 2010
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 9252

Voorgaande reizen:

25 November 2010 - 20 Juni 2011

Indonesië, Australië en New Zealand

Landen bezocht: