Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Järvi Vlugt - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Järvi Vlugt - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Järvi de Vlugt

Blijf op de hoogte en volg Järvi

26 November 2010 | Singapore, Singapore

Hallo allemaal!

Even snel een updateje vanuit Singapore!
Ik ben een soort van vanochtend (dus 25 november) rond 4 uur opgestaan, waarna we na een kort ontbijt naar Schiphol zijn gereden. Daar hebben we met z'n allen (M'n ouders, zus en Louise) nog wat gedronken voordat we afscheid moesten nemen. Dat was natuurlijk niet zo leuk.
Ik ging toen door de douane, waarna ik zo'n beetje rechtstreeks naar m'n gate ging en op het vliegtuig naar London stapte. We kwamen een half voor tijd aan in London, we hebben helemaal geen last van sneeuw gehad. In Nederland was er niets gevallen en in London was het allemaal alweer verdwenen.
Nadat ik een half uur met een bus naar de volgende terminal was gereden, moest ik na de bagagecontrole 2 uur wachten totdat ik op m'n vlucht naar Singapore kon. Een beetje rondgekeken op London en vooral gezeten.
Aangezien in London pas op het moment dat de check-in begint, de gate op het bord komt te staan, en ik nogal ongeduldig ben, was ik als eerste ingechecked.
Ik zat in zo'n monster van een vliegtuig, twee verdiepingen, je kent het wel. Ik zat bij de nooddeur achter de vleugel, dus ik had 1,5 meter beenruimte, heel relax! De australier naast me had er 80 dollar voor moeten betalen om daar te zitten, ik zit er gewoon 'gratis'. Heel flex.
Na een irritant lange vlucht van 12 uur kwam ik in Singapore aan. In het vliegtuig hadik maar een uurtje ofzo geslapen, dus ik ben op dit moment echt gesloopt. Door alle tijdsverschillen en slaapgebrek ben ik al zo'n 30 uur op, ik kan m'n ogen bijna niet meer open houden en daarom loop ik nu maar een beetje rondjes over het vliegveld. Het is echt onzettend groot en mooi, met overal gratis internetcomputers, vanwaar ik dus nu ook aan het schrijven ben.
Over anderhalf uur begint de checkin voor m'n vlucht naar bali, dus over 2,5 uur kan ik eindelijk gaan slapen! Ik kijk er zo naar uit.
Dat was alweer een beetje een lang verhaal over maar een paar uurtjes vliegen.
Ik hoop snel weer wat up te kunnen daten!
Liefs,
Jarvi (zonder punten, die zitten niet op het toetsenbord hier...)

• 26 November 2010 - 06:15

Saimi:

Oh Yeah!
    x

• 26 November 2010 - 13:16

Mam:

Ik dacht ik automatische een berichtje zou ontvangen als je iets had geschreven.
    Dus niet ,kwam er toevallig achter.
    Ik heb zojuist je sms ontvangen dat je in de taxi zit op Bali. Blijkbaar is alles goed verlopen. Waren ze op Bali in de war met PM en AM omdat ze jou blijkbaar s'morgens al hadden verwacht?Nu eerst lekker slapen in een bed en dan het water in. Veel plezier.

• 26 November 2010 - 18:59

José:

Zit ik daar een heel verhaal te tikken is het in één keer weg.
    Nog maar een keer.
    Als je dit leest zul je wel uitgeslapen zijn hoop ik.
    Ik had ook niet door dat je al iets op je site had gezet, maar vanaf nu zal ik geregeld kijken of je al spannende verhalen hebt
    Veel plezier!!!!

• 26 November 2010 - 22:12

Popko:

Nou dat is weer een heel avontuur, als postbode-sabbatical moet je toch goed tegen slaap kunnen vechten. Eerst maar eens lekker slapen, dan wat vitaminen en op de surfplank. Zet em op en geniet ervan.
    gr
    popko

• 30 November 2010 - 09:45

Robin:

JarviJarv!

Wat een trip he XD. Heb eindelijk tijd om op je bloggerts te reageren dus bereid je voor op de nodige spam XD. Afscheid nemen niet zo leuk, 7 maanden daarna wel heel leuk! Zeker als je anderhalve meter beenruimte hebt dat is moeilijk relaxt! Met die stelten van ons mag dat wel als je al die uren in een vliegtuig zit XD,

Maareh... Verder heerlijk om 't verhaal te lezen maar idd moeilijk geen inhoud omdat het gewoon gaat over een vliegtuigreis XD. Alhoewel, wat wel sick is, is het feit dat dat vliegtuig van je 2 verdiepingen is :O. Zelfs toen ik naar Amerika vloog had ik dat niet:O. Moeilijk vet!

En Haha dat verhaal over die Australier:Z. Ik zie je ook echt al zitten:Z. En dat hij dan Nederlands sarcasme niet begrijpt :Z.

Aight aight check zo je volgende bloggert!

Robin